Nová služba společnosti Konica-Minolta má zákazníkům umožnit snížit náklady na IT správu a čas nezbytný pro odstraňování závad.
Profesionální servis bude zajišťovat nově vytvořená síť padesáti techniků po České republice. Služby outsourcingu a správy serverů prý Konica Minolta realizuje již u více než třiceti zákazníků z různých oborů.
„Od roku 2010 dodáváme našim zákazníkům tisková a dokumentová řešení včetně serverů, jejich komplexního monitoringu a vzdálené správy. Nabídka kompletní správy IT je jen dalším logickým krokem k poskytování ještě ucelenějších služeb,“ uvedl v oznámení Michal Sommer, produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech.
Resellerům by měla být možnost přeprodeje správy IT od KM otevřena od čtvrtého kvartálu letošního roku.
Součástí služby je dohledový software, který monitoruje servery a pracovní stanice klienta a poskytuje technikům informace o požadavcích na údržbu a hrozící problémy. Požadavky mohou zákazníci podávat také přes rozhraní helpdesku.
K-M v rámci kompletní správy IT nabízí také údržbu serverů či datových uložišť, nastavení e-mailových účtů, aktualizaci operačních systémů, služby zálohování a archivace, správu antivirového řešení nebo pravidelnou modernizacu výpočetní techniky.
Zdroj: Konica-Minolta, ChannelWorld