Společnost Konica Minolta dosáhla v roce 2014 v České republice zisku ve výši 84 milionů korun, což je o 45 % více než v roce 2013. Tržby společnosti u nás za stejné vzrostly o 2 %. S obratem ve výši 1,6 miliardy Kč bylo české zastoupení druhým nejúspěšnějším v rámci regionu střední a východní Evropy.
Dlouhodobým cílem společnosti je posílení její pozice jako dodavatele softwarových řešení. Samostatná divize ECM (Enterprise content management) vytváří produkty spojené se správou firemních procesů a s oběhem digitalizovaných dokumentů. Společnosti se v loni podařilo zdvojnásobit prodeje v této oblasti.
Konica Minolta díky výsledkům posílila svoji pozici v prodeji multifunkčních zařízení. V prodeji barevných laserových multifunkcí formátu A3 činil kusový tržní podíl společnosti 40,6 %, což je první místo na českém trhu. I v prodeji černobílých laserových multifunkcí formátu A3 obhájila Konica Minolta svou vedoucí pozici s podílem 28,1 %. Společnost však v oznámení neuvedla, jakou metriku pro výpočet podílu zvolila.
Ještě vyšší jsou pak tržní podíly společnosti v případě barevných produkčních strojů, kde dosahují 62,2 %, a v segmentu černobílých produkčních strojů, kde dosahují 77,2 %.
Zdroj: Konica Minolta