Konica Minolta oznámila zahájení spolupráce s firmou SIL na garančním servisu jejích tiskáren. Distributor AT Computers si od nového kontraktu slibuje především zvýšení komfortu pro své partnery a resellery. Aktuálně probíhá nastavení procesů spolupráce a plný servis by měl být spuštěn 1. 6. 2010.
„Společnost SIL Eastern Europe dlouhodobě patří k největším servisním společnostem výpočetní techniky v České republice. Je proto zárukou rychlých a kvalitních oprav většiny IT produktů včetně tiskáren,“ uvedl v tiskovém oznámení Pavel Čurda, obchodní ředitel firmy Konica Minolta.
Kromě diagnostiky a standardních oprav SIL nabídne také nadstandardní služby, jako informování o době a ceně opravy. „Zákazník získá od servisu přístup (jméno a heslo) na webové rozhraní, kde zákazník vidí stav zakázky a případnou cenu za opravu pokud se nejedná o opravu v záruce,“ upřesnil pro ChannelWorld Pavel Čurda.
To by ale nemělo být vše. „Nově budeme nabízet placenou službu vyzvednutí zařízení přímo u zákazníka,“ doplnil Pavel Čurda.
Kontakty SIL Europe
Reklamace A4 produktů Konica Minolta můžete tedy nově směrovat od uvedeného data na centrální servisní středisko, nebo využít některé z nejbližších sběrných míst společnosti SIL.
Adresa a kontakty servisního střediska:
SIL Eastern Europe a.s.
Těšínská 1970/56
710 00 Ostrava
tel: +420-593 265 377, +420-552 300 677
fax +420-552 300 699
Podrobné informace o servisních podmínkách výrobce najdete na stránkách Konica Minolta. Zamířit můžete i přímo na webovou prezentaci SIL Europe.
Zdroj: ChannelWorld, Konica Minolta, AT Computers