Společnost Konica Minolta oznámila, že vstupuje do nové oblasti softwarových služeb, konkrétně do segmentu CRM (systémy pro řízení vztahů se zákazníky). Společnost uvádí na trh vlastní CRM řešení, které má firmám pomoci dosáhnout lepších výsledků v oblasti obchodu, marketingu a servisu.
Nový CRM systém je možné propojit s již existujícím portfoliem tiskových i dokumentových řešení Konica Minolta. Řešení nevyžaduje vlastní server ani obsluhu firemním IT specialistou, což z něj podle výrobce činí vhodnou volnu pro menší společnosti, které si nemohou dovolit náročné investice.
„CRM systém rozšířený o naše řešení umožňuje zákazníkům shromáždit veškerá data obsažená například i ve firemních dokumentech a využít je k dosažení vyšších zisků a lepších obchodních vztahů,“ uvedl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.
Schopnost propojení CRM systému s multifunkčními tiskovými přístroji Konica Minolta umožňuje například automaticky přiřadit naskenované papírové faktury ke smlouvám nebo vizitiky ke kontaktům v adresářích či dosáhnout časových úspor při přepisování údajů do elektronické podoby.
CRM systém lze nainstalovat na server zákazníka či využívat plnohodnotnou variantu přímo v cloudu. Systém je tak k dispozici i společnostem, které nedisponují vlastní IT infrastrukturou. Ke každé variantě poskytuje Konica Minolta služby zajištění provozu a servisu celého řešení.
V současné době se oblasti CRM systémů Konica Minolta v České republice věnuje již 30 specialistů. V budoucnu se plánuje využít také brněnské vývojové centrum Konica Minolta a rozšiřovat CRM systém o nové technologie jako např. internet věcí.
Zdroj: Konica Minolta