Společnost Konica Minolta uvádí, že digitalizace českých firem nejčastěji končí pouze nákupem licence nového programu. Celý potenciál moderních systémů podle průzkumu dokáže využít jen zhruba 20 % firem.
„Reagujeme na aktuální situaci ve firmách, které procházejí procesem digitalizace, ale očekávané přínosy se zatím nedostavily. Mají totiž mylnou představu, že digitální transformace společnosti spočívá v nákupu a instalaci nových IT systémů,“ říká Michal Hanko z Konica Minolta Business Solutions Czech.
Efekt digitalizace a zvýšení produktivity se podle něj však dostaví až s plnohodnotným využíváním těchto nástrojů, což vyžaduje změnu uvažování i způsobu práce. I proto Konica Minolta nadále rozšiřuje své portfolio adopčních služeb pro firmy.
Jejich hlavním cílem je podle společnosti pomoci zaměstnancům, IT a managementu změnit zažitý přístup k práci a všem vysvětlit, proč je pro ně výhodné využívat moderní technologie pro podporu osobní produktivity, spolupráce a interní komunikace.
Zdroj: Konica Minolta