Po globální konferenci Inforum, jež proběhla „virtuálně“ již v říjnu 2009, je Inforum 2010 Praha další v rámci série konferencí Inforum Europe 2010 zaměřené na zákazníky, potenciální klienty a partnery výrobce ze sedmi evropských zemí.
V České republice Inforum 2010 Prague proběhlo v pražském Clarion Congress Hotelu. Na akci byl vedle českých odborníků společnosti Infor přítomen také regionální management, včetně Petra Felknera, nového country manažera Infor pro Českou republiku, a Wolfganga Kobeka, viceprezidenta Infor pro region střední Evropy.
Kromě obecného úvodu konference nabídla sérii vzdělávacích sekcí, jež prezentovaly klíčové produkty z portfolia firmy Infor a jejích partnerů. Zákazníci měli možnost komunikovat přímo s managementem společnosti, odborníky na daná řešení, distribučními a technologickými partnery, a kolegy ze svých odvětví.
Další specificky zaměřené sekce představily, jakým způsobem mohou zákazníci získávat dodatečné přínosy prostřednictvím rozšiřování svých existujících řešení. Tyto sekce byly zaměřeny na oblasti řízení podnikových zdrojů (ERP), řízení výkonnosti (PM), řízení dodavatelského řetězce (SCM), řízení podnikového majetku (EAM) a další.
Příležitost pro partnery
„Záměrem společnosti Infor je zvýšit očekávání, jež dnes zákazníci mají na dodavatele softwaru. Přitom ale nechceme jakýmkoliv způsobem upozadit výzvy, kterým nyní čelí náš segment a celá ekonomika,“ shrnul cíle konference Petr Felkner, country manažer společnosti Infor v České republice.
Nového country manažera jsme již dříve vyzpovídali s cílem zjistit jeho plány v partnerském kanále. Příspěvek si můžete přečíst zde. Jak nám na včerejší konferenci potvrdil Jean-Philippe Pommell, viceprezident pro prodejní kanál v regionu EMEA, po posílení managementu počítá výrobce také s dalším posílením partnerské sítě. Více informací o produktech a potřebné kontakty najdete na webové prezentaci firmy Infor. Přečíst si můžete také starší rozhovor s Jean-Philippe Pommellem.
V České republice má Infor více než 500 zákazníků a 80 zaměstnanců. Celosvětově obsluhuje přes 70 000 klientů zejména z řad středně velkých podniků.