Společnost Komix v rámci dlouhodobé změny korporátní identity upravila obchodní strategii, strukturu produktového portfolia a svůj hlavní podnikatelský cíl vyjádřila sloganem „Dáváme technologiím smysl“. Nyní přeměnu dokončila představením nového firemního designu, zejména loga, jímž se bude společnost odteď prezentovat.
Nová image společnosti Komix je založena na využití prvků infografiky. „Současným světem hýbe nepředstavitelné množství nejrůznějších informací. Každým dnem se jejich počet zvyšuje – přibývají nové, stávající se mění, aktualizují. Infografika patří k moderním nástrojům komunikace a umožňuje rychle a snadno vstřebat velké množství informací,“ uvedl k novému konceptu ředitel společnosti Tomáš Rutrle.
Přeměna image společnosti prochází napříč všemi prvky vizuální komunikace - od nového loga, přes změnu podoby produktových letáků, tiskových materiálů, prezentací, vizitek, inzerce až po nový vzhled firemní webové prezentace.
Zdroj: Komix