Kingston Technology Corporation dosáhla rekordního 41 procentního nárůstu celkového objemu dodaných paměťových produktů oproti objemu z roku 2007. Celkové celosvětové tržby dosáhly výše 4 miliard dolarů, což je pokles o 500 miliónů dolarů ve srovnání s rekordními příjmy v roce 2007.
V České republice prodal Kingston v roce 2008 produkty v hodnotě 27 176 013 dolarů, což představuje 1 563 279 kusů pamětí RAM a pamětí flash. Kusový růst oproti roku 2007 byl 40,1 %.
„Společnost Kingston, stejně jako naše konkurenty, zasáhl v roce 2008 propad celého odvětví a nasycení trhu s paměťovými čipy," komentoval výsledky v oficiálním oznámení John Tu, spoluzakladatel společnosti Kingston.
„Na vylepšování efektivity jsme se zaměřovali vždy, ale během této tvrdé doby jsme museli toto zaměření ještě přiostřit," řekl David Sun, druhý spoluzakladatel společnosti Kingston. „Bouře sice ještě nepřešla, ale my se budeme jistě ubírat kupředu. Díky tomu, že naši zaměstnanci pracují se stejným zápalem jako John a já, a navíc máme stálou podporu našich partnerů, prodejců a zákazníků, jsme přesvědčeni, že nakonec vše dopadne dobře."
Zvýšení dodávaných objemů produktů Kingston zaznamenal ve všech produktových řadách: u pamětí typu flash, značkových pamětí, v oblasti pamětí ValueRAM a pamětí HyperX určených pro hráče a nadšence do PC technologií. Celosvětové prodeje společnosti Kingston Technology poprvé dosáhly hranice 1 miliardy USD v roce 1995, kterou v roce 2004 překonal úspěch v podobě 2 miliard USD a mezník 3 miliard byl překročen v roce 2005.
Více se o výsledcích a především dalších plánech a partnerské podpoře společnosti Kingston můžete dočíst na ChannelWorldu v nedávném rozhovoru s Michalem Stauchem, business development manažerem Kingstonu pro Českou a Slovenskou republiku.