Kingston Digital Europe oznámila start nové marketingové kampaně, která má podpořit zájem koncových spotřebitelů o SSD disky. Kampaň „Dedicated to Performance“ na českém trhu poběží pod názvem „Využijte svůj počítač na maximum“.
Cílem kampaně je seznamovat spotřebitele s přednostmi technologie SSD disků, které se odrážejí ve výkonu počítače při každodenní práci a zároveň propagovat konkrétně SSD disky značky Kingston. Kampaň má SSD disky ukázat jako ideální volbu pro uživatele, kteří při prováděném upgradu svého počítače očekávají zásadní zvýšení výkonu.
„Vybraní partneři v každém regionu budou úzce spolupracovat se zástupci prodejního kanálu společnosti Kingston na vytváření celé škály nástrojů a informací, jejichž hlavním účelem bude odbourat zavádějící mýty a informovat spotřebitele o přínosech produktové řady SSD disků Kingston,“ říká jmenovaný výrobce pamětí ve své zprávě pro tisk.
Společnost uvádí, že všem svým partnerům nabídne podklady v podobě informačních e‑mailů, videí a obrázků. Navíc podle oznámení zpřístupní také průvodce pro prodejce, které lze použít třeba ke vzdělávání prodejního personálu, ale i k předávání informací zákazníkům, aby uměli zvolit vhodný SSD disk pro daný účel.
Konkurence: Alza.cz partnerem kampaně v České republice
Oním vybraným partnerem kampaně „Využijte svůj počítač na maximum“ je v České republice e-tail Alza.cz, na Slovensku pak kampaň podporuje lokální pobočka Alza.sk. E-shop Alza.cz v rámci marketingové komunikace nabízí také promo ceny na disky rodiny Kingston HyperX SSD 3K nebo disk skupiny Kingston SSD NowV+200.
PR zastoupení značky Kingston pro český trh v době publikování zprávy nezodpovědělo ChannelWorldu otázku, proč je jediným lokálním partnerem kampaně právě společnost Alza a jak její partnerství souvisí s cenovým zvýhodněním. Do kampaně se prý ale může zapojit každý channel partner využitím výše zmíněných podkladů.
Aktualizace 20. 6. 2012: Společnost Kingston odpověděla, že všechny dostupné nástroje zatím používá pouze Alza. Kormě promo akce na disk HyperX 3K u Alza.cz se podle Kingstonu plánuji další akce u jiných partnerů a Alza tedy exkluzivitu mít nebude.
Dobrá rada nad zlato
Gill Tailor, ředitel marketingu prodejního kanálu v EMEA společnosti Kingston Technology, v tiskovém oznámení dále uvádí: „Chceme využít sladěnou a působivou vizuální identitu, abychom dosáhli účinnější a větší odezvy naší značky a samozřejmě i vyšší poptávky po SSD discích. Zapojte se do naší kampaně a vaše prodeje stoupnou raketovým tempem.“
Pro další informace zpráva partnery následně odkazuje na speciální stránku na webu e-shopu Alza.cz. Její obsah určený pro zákazníky e-shopu vám může být inspirací pro prodejní argumenty. Propagační materiály, které mají být dostupné všem channel partnerům, však ChannelWorld doporučuje hledat na partnerském portálu.
Zdroj: Kingston, ChannelWorld