Kingston chce novou kampaní zvýšit zájem o SSD disky (aktualizováno)

19. 6. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © Gordon Bussiek - Fotolia.com
Společnost Kingston Digital Europe spouští i na českém a slovenském trhu novou kampaň orientující se na spotřebitele, kterým chce představovat výhody SSD disků. Jak chce do kampaně zapojit resellery?

Kingston chce novou kampaní zvýšit zájem o SSD diskyKingston Digital Europe oznámila start nové marketingové kampaně, která má podpořit zájem koncových spotřebitelů o SSD disky. Kampaň  „Dedicated to Performance“ na českém trhu poběží pod názvem „Využijte svůj počítač na maximum“.

Cílem kampaně je seznamovat spotřebitele s přednostmi technologie SSD disků, které se odrážejí ve výkonu počítače při každodenní práci a zároveň propagovat konkrétně SSD disky značky Kingston. Kampaň má SSD disky ukázat jako ideální volbu pro uživatele, kteří při prováděném upgradu svého počítače očekávají zásadní zvýšení výkonu.

Vybraní partneři v každém regionu budou úzce spolupracovat se zástupci prodejního kanálu společnosti Kingston na vytváření celé škály nástrojů a informací, jejichž hlavním účelem bude odbourat zavádějící mýty a informovat spotřebitele o přínosech produktové řady SSD disků Kingston,“ říká jmenovaný výrobce pamětí ve své zprávě pro tisk.

Společnost uvádí, že všem svým partnerům nabídne podklady v podobě informačních e‑mailů, videí a obrázků. Navíc podle oznámení zpřístupní také průvodce pro prodejce, které lze použít třeba ke vzdělávání prodejního personálu, ale i k předávání informací zákazníkům, aby uměli zvolit vhodný SSD disk pro daný účel.

Konkurence: Alza.cz partnerem kampaně v České republice

Oním vybraným partnerem kampaně „Využijte svůj počítač na maximum“ je v České republice e-tail Alza.cz, na Slovensku pak kampaň podporuje lokální pobočka Alza.sk. E-shop Alza.cz v rámci marketingové komunikace nabízí také promo ceny na disky rodiny Kingston HyperX SSD 3K nebo disk skupiny Kingston SSD NowV+200.

PR zastoupení značky Kingston pro český trh v době publikování zprávy nezodpovědělo ChannelWorldu otázku, proč je jediným lokálním partnerem kampaně právě společnost Alza a jak její partnerství souvisí s cenovým zvýhodněním. Do kampaně se prý ale může zapojit každý channel partner využitím výše zmíněných podkladů.

Aktualizace 20. 6. 2012: Společnost Kingston odpověděla, že všechny dostupné nástroje zatím používá pouze Alza. Kormě promo akce na disk HyperX 3K u Alza.cz se podle Kingstonu plánuji další akce u jiných partnerů a Alza tedy exkluzivitu mít nebude.

ICTS24

Dobrá rada nad zlato

Gill Tailor, ředitel marketingu prodejního kanálu v EMEA společnosti Kingston Technology, v tiskovém oznámení dále uvádí: „Chceme využít sladěnou a působivou vizuální identitu, abychom dosáhli účinnější a větší odezvy naší značky a samozřejmě i vyšší poptávky po SSD discích. Zapojte se do naší kampaně a vaše prodeje stoupnou raketovým tempem.

Pro další informace zpráva partnery následně odkazuje na speciální stránku na webu e-shopu Alza.cz. Její obsah určený pro zákazníky e-shopu vám může být inspirací pro prodejní argumenty. Propagační materiály, které mají být dostupné všem channel partnerům, však ChannelWorld doporučuje hledat na partnerském portálu.

Zdroj: Kingston, ChannelWorld

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci