Provozní doba telefonické technické podpory byla prodloužena na 24 hodin denně pro pracovní den. Čtyři lokální kanceláře Kerio v České republice, USA, Velké Británie a Austrálie vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Telefonní čísla se nemění a pro Českou republiku nadále platí číslo +420 377 338 902 a pro Slovensko +421 22 086 6668.
V rámci standardní pracovní doby bude technická podpora poskytována v příslušném místním jazyce. Pokud zavolá zákazník mimo standardní pracovní hodiny, systém nabídne možnost přesměrování hovoru do pobočky Kerio, která je v tomto čase otevřená. Protože systém hovory přesměrovává, nemusí zákazník připlácet za mezinárodní volání. Rozšířená podpora je poskytována pouze v anglickém jazyce.
„Díky neustálému růstu počtu zákazníků jsme si stále více uvědomovali potřebu rozšířit úroveň poskytované technické podpory. Naši partneři a zákazníci tak díky rozšířené telefonické podpoře získávají jistotu, že v případě potřeby je Kerio vždy po ruce a oni dostanou nejlepší možnou asistenci,“ uvedl v tiskové zprávě Josef Zachariáš, viceprezident pro technickou podporu a školení Kerio.
Kromě telefonické podpory mohou zákazníci Kerio zadávat své požadavky také online na adrese support.kerio.cz.
Zdroj: Kerio