Čtyři lokální kanceláře Kerio v České republice, USA, Velké Británii a Austrálii budou společně poskytovat rozšířenou podporu pro celý svět.
„Velká část projektů týkajících se správy sítě se musí provádět po pracovní době, aby se minimalizovalo narušení běžného provozu. Díky rozšíření provozní doby technické podpory budeme svým zákazníkům moci nabídnout asistenci i po pracovní době,“ uvedl v oznámení Josef Zachariáš, viceprezident, Technical Operations v Kerio Technologies.
Během instalační fáze nabízí Kerio neomezenou bezplatnou podporu po dobu 90 dní po registraci produktu. Po instalaci poskytuje bezplatnou podporu k vyřešení technických problémů, které jsou způsobeny chybami v produktu. Letos uvedlo Kerio speciální technickou podporu pro cloudovou službu Samepage, novou platformu pro sociální spolupráci.
Pokud zákazníci vyžadují další podporu, mohou si vybrat z několika možností, včetně placené, kde je poplatek účtován za každý technický incident.
Tým Keria každý rok vyřizuje více než 14 000 případů v oblasti předprodejní a poprodejní zákaznické podpory. Pracovníci oddělení se proto pravidelně účastní školení.
Bližší informace o technické podpoře Kerio naleznete na stránkách www.kerio.cz/cz/support.
Zdroj: Kerio