Kerio před několika týdny spustilo nový partnerský portál. Podle Heleny Maršíkové, senior marketing managerky, se od jeho uvedení do něj registrovalo přes 200 partnerů z České republiky a 50 partnerů ze Slovenska.
Přes nový partnerský portál si reselleři mohou vyžádat NFR licence, přistupovat ke svým obchodním příležitostem, aktuálnímu ceníku a obecně získat informace o akcích a novinkách.
V marketingové sekci lze stahovat produktové letáky, srovnávací studie a grafické materiály. Součástí sekce jsou i aktuální webináře a produktová videa.
Novým portálem vás provede i video v angličtině doplnění o české titulky. Přístup na portál získáte registrací na adrese https://partners.kerio.com. Pro objednávky i nadále funguje existující internetový obchod.
Bannerem k leadu
Výrobce spustil také projekt Kerio Lead Center, který partnerům umožňuje nasadit produktové bannery Kerio na své webové stránky prostřednictvím vložení připraveného kódu. Ten zajišťuje automatickou aktualizaci banneru, kdykoliv jej Kerio změní.
Po prokliku se návštěvníkovi zobrazí landing page s krátkým dotazníkem, který sbírá leady a zasílá je do přednastavené e-mailové schránky partnera.
Konkrétní představení projektu naleznete v tomto videu. Kód pro své webové stránky si můžete nechat vygenerovat na speciálním webu Kerio Lead Center.
Zdroj: Kerio