Ke Google Apps nově podpora po telefonu

17. 11. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Google bude nově ke svým Google Apps nově poskytovat nonstop podporu po telefonu. Cloudové kancelářské řešení se tak stává atraktivnějším pro zákazníky, jimž lze nabízet jeho implementaci do reálného provozu.

Ke Google Apps nově podpora po telefonuGoogle oznámil, že uživatelům balíčku hostovaných služeb Google Apps v placené variantě Business nově zajistí nonstop telefonickou podporu. Vyšší úroveň péče o zákazníky zavádí v době, kdy mu začíná konkurovat řešení Office 365 od Microsoftu.

Podporu po telefonu budou poskytovat 24 hodin denně 7 dní v týdnu vyškolení pracovníci, kteří budou připraveni s uživateli řešit problémy se všemi klíčovými službami v balíku jako je Gmail, Google Calendar, Google Talk či Google Sites. Google vylepšil také možnosti správy mobilních zařízení a rozšířil dostupnost cloudové analytické služby.

Dosud byli uživatelé do značné míry odkázáni pouze na nápovědu. Obracet se na technickou podporu bylo možné jen v písemné formě, tedy přes elektronickou poštu nebo diskusní fóra. Podpora po telefonu dosud byla specialitou pro vybrané partnery.

Čtyři z pěti zákazníků spokojení s technickou podporou

Google se chlubí, že 80 procent firemních zákazníků, kteří se museli obrátit na technickou podporu, bylo s poskytnutou pomocí spokojeno. Společnost chce ale toto číslo zvýšit na 95 procent, k čemuž má dopomoci i připravovaná linka technické podpory.

bitcoin školení listopad 24

Balíček služeb Google Apps, díky kterému lze služby Googlu zprovoznit na vlastní doméně, funguje od roku 2007. Základní verze je bezplatná, nově však počítá maximálně s deseti uživateli (ještě nedávno šlo o padesát uživatelů).

Placená verze ve variantě Business vyjde od pěti dolarů měsíčně na jednoho uživatele. Kromě širší nabídky technické podpory je benefitem i garantovaná dostupnost služeb a rozšíření kapacity e-mailových schránek na 25 GB i více místa pro dokumenty.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)