Google oznámil, že uživatelům balíčku hostovaných služeb Google Apps v placené variantě Business nově zajistí nonstop telefonickou podporu. Vyšší úroveň péče o zákazníky zavádí v době, kdy mu začíná konkurovat řešení Office 365 od Microsoftu.
Podporu po telefonu budou poskytovat 24 hodin denně 7 dní v týdnu vyškolení pracovníci, kteří budou připraveni s uživateli řešit problémy se všemi klíčovými službami v balíku jako je Gmail, Google Calendar, Google Talk či Google Sites. Google vylepšil také možnosti správy mobilních zařízení a rozšířil dostupnost cloudové analytické služby.
Dosud byli uživatelé do značné míry odkázáni pouze na nápovědu. Obracet se na technickou podporu bylo možné jen v písemné formě, tedy přes elektronickou poštu nebo diskusní fóra. Podpora po telefonu dosud byla specialitou pro vybrané partnery.
Čtyři z pěti zákazníků spokojení s technickou podporou
Google se chlubí, že 80 procent firemních zákazníků, kteří se museli obrátit na technickou podporu, bylo s poskytnutou pomocí spokojeno. Společnost chce ale toto číslo zvýšit na 95 procent, k čemuž má dopomoci i připravovaná linka technické podpory.
Balíček služeb Google Apps, díky kterému lze služby Googlu zprovoznit na vlastní doméně, funguje od roku 2007. Základní verze je bezplatná, nově však počítá maximálně s deseti uživateli (ještě nedávno šlo o padesát uživatelů).
Placená verze ve variantě Business vyjde od pěti dolarů měsíčně na jednoho uživatele. Kromě širší nabídky technické podpory je benefitem i garantovaná dostupnost služeb a rozšíření kapacity e-mailových schránek na 25 GB i více místa pro dokumenty.
Zdroj: IDG News Service