Kaufland spouští v roce 2023 online marketplace v Česku a na Slovensku. Prodejcům se tím otevřou netušené možnosti pro další rozvoj svého online byznysu. Nové tržiště skýtá potenciál pro značný nárůst obratu, který by si prodejci neměli nechat ujít.
Německý úspěšný a ověřený e-commerce koncept přechází na mezinárodní úroveň
V Německu je Kaufland.de jedním z nejrychleji rostoucích online tržišť. V sortimentu s 30 miliony produkty ve více než 5 000 kategoriích najdou zákazníci na Kaufland.de všechno, co potřebují: Od elektrospotřebičů přes nábytek až po nářadí, oblečení nebo sportovní vybavení. Od roku 2023 se tento úspěšný a ověřený koncept zrealizuje také v Česku – online marketplace Kaufland.cz se zpřístupní českým zákazníkům.
Blížící se spuštění marketplace Kaufland.cz představuje pro online prodejce velký potenciál pro zvýšení obratu. Co se týče prodejen, je Kaufland už v těchto zemích etablovaný jako jedna z nejznámějších a nejoblíbenějších značek, takže i prodejci na online tržišti budou profitovat ze známosti značky Kaufland. Prodej na marketplace není ani v začátcích spojen s velkou námahou. Prodejci mohou informace ohledně zásob a produktových údajů nahrát na online tržiště, kde mohou nabízet své zboží. Prodejem na novém online tržišti se dostanou k novým cílovým skupinám a mohou podstatně navýšit svůj obrat. Online marketplace se jako partner pro prodejce postará o veškeré platební záležitosti se zákazníky a nabízí vynikající first level zákaznický servis. Zaplatit je možné mnoha relevantními platebními metodami. V neposlední řadě profitují online prodejci ze zahrnutého multikanálového marketingu, který bude na stránkách marketplace s nabídkami externě provozovat.
Popožeňte svůj byznys už teď a začněte prodávat na Kaufland.de: Navýšení obratu pro české prodejce v oblasti e-commerce
Stejně jako v Česku hraje kategorie Elektronika & počítačové příslušenství na Kaufland.de klíčovou roli, co se týče obratu online prodejců. Tato kategorie zaznamenává 11 % všech zalistovaných produktů na Kaufland.de, čímž je třetí největší kategorií na online tržišti – vztahuje se na počet nabízených položek. I v minulém roce byla tato kategorie podílově jedna z nejsilnějších v oblasti e-commerce.
V německém e-commerce patří elektronika k nejsilnějším kategoriím, co se týče obratu.* Tento trend se očekává i pro český online marketplace Kaufland.cz, což především pro online prodejce tohoto zboží znamená šanci na další tržby: Podíl na obratu v Česku v oblasti spotřebitelské elektroniky, který byl ve srovnání s fyzickými prodejnami dosažen online, stoupl od roku 2017 z 26,3 % na 36,8 %. Do roku 2025 se zde očekává další navýšení podílu online obratu na 48,8 %.*
Online prodejci z Česka mohou již nyní prodávat své produkty přes německý online marketplace Kaufland.de. Už nyní se mohou seznámit se systémem, který stojí na pozadí německého marketplace a bude stejný i v případě spuštění Kaufland.cz. Svou nabídku jednoduše převezmou a nabídnou ji také tam.
Speciální early bird nabídka na Kaufland.de
- Zajistěte si už teď ty nejlepší podmínky, které jako online prodejce můžete mít, až se spustí nový online marketplace Prodejci, kteří se zaregistrují dopředu, nebudou na nových tržištích prvních šest měsíců platit základní poplatek ani provize z prodeje a dostanou navíc ještě osobní kredit na reklamu.
- Dostávejte v budoucnu žhavé novinky ohledně Kaufland.cz vždy jako první!
Zajistěte si speciální early bird nabídku!
Minimalizace technických překážek
Prodávání online je rychlé a dynamické. Proto je důležité, aby prodejci synchronizovali svůj sortiment s online tržištěm, a aby stav jejich zásob byl vždy aktuální. Německý marketplace Kaufland.de spolupracuje už nyní s více než 70 národními a mezinárodními softwarovými partnery, kteří nabízejí technické napojení na online tržiště . Vedle manuální správy údajů o produktech a stavu zásob a importování přes soubory CSV mohou prodejci využít napojení na Kaufland.de přes REST-API. Toto napojení mohou vyvinout buď sami, nebo využít softwarových řešení jednoho z partnerů. I pro nové tržiště bude řada poskytovatelů služeb nabízet softwarová řešení, která prodejcům usnadní jejich začátky.
Buďte součástí e-commerce budoucnosti se silným partnerem
Online prodejci, kteří v roce 2023 budou prodávat přes Kaufland online marketplaces v Česku a na Slovensku, budou nejen generovat vyšší dosah pro své nabídky, ale budou mít také po svém boku silného partnera, který má s obchodováním v oblasti e-commerce letité zkušenosti.
*Zdroj: Statista.com