Společnost Kaspersky Lab představila nový globální partnerský program s názvem Kaspersky United. Ten partnerům z řad resellerů, poskytovatelů služeb a systémových integrátorů umožní zaměřit se na prodej služeb a produktů podle jejich specializace.
Kaspersky uvádí, že partneři získají podporu v podobě školení, technické podpory i marketingových a obchodních materiálů a budou mít možnost čerpat benefity s novým transparentním programem odměn.
Prostřednictvím programu Kaspersky United mohou partneři napříč čtyřmi úrovněmi (Registered, Silver, Gold a Platinum) nabízet služby a produkty, které odpovídají jejich specializaci podle nabízených kategorií, které se dělí podle typu řešení či služby (viz grafika níže).
„Channel vychází vstříc novým požadavkům zákazníků, mění se proto nabídka poskytovaných služeb i byznysové modely,“ vysvětluje Ivan Bulaev, ředitel oddělení Global Corporate Channel ve společnosti Kaspersky Lab.
Aktualizace se dočká i partnerský portál
Kaspersky uvádí, že v rámci programu získají partneři komplexní podporu a výhody, mezi které patří peněžní odměny, partnerské slevy, prioritní předprodej nebo poskytování marketingových a vzdělávacích materiálů či různých školení a workshopů.
Společnost dodává, že v další části programu proběhne aktualizace partnerského portálu Kaspersky Lab, kde budou dostupné například webináře, konkurenční srovnání nebo certifikáty. Noví partneři navíc získají přístup ke speciálnímu školení a materiálům.
Infografika: Shrnutí změn v programu Kaspersky United
Zdroj: Kaspersky Lab