Kaspersky Lab mění vizuální identitu a zkracuje svůj název na Kaspersky

5. 6. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Kaspersky
Kyberbezpečnostní společnost bude nově známá pod zjednodušeným názvem Kaspersky. V souvislosti s rebrandingem změnila i vizuální identitu.

Společnost Kaspersky Lab oznámila, že v rámci rebrandingu zkracuje svůj název na Kaspersky. Reaguje tak na transformaci společnosti na poskytovatele komplexních bezpečnostních řešení a služeb.

Vedle zjednodušení názvu došlo i ke změně vizuální identity společnosti. „Podstatná část našeho stávajícího loga vznikla v roce 1997, přičemž od té doby se toho hodně změnilo,“ vysvětluje Andrew Winton, viceprezident pro marketing v Kaspersky.

Při vytváření nové vizuální identity nám také přišlo přirozené vypustit z názvu společnosti ‚Lab‘. Chceme tím zjednodušit označování naší firmy, které půjde ruku v ruce s novou filosofií a misí společnosti,“ dodal.

Zdroj: Kaspersky

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group