Kaspersky Lab hlásí 150 členů affiliate programu, láká na 30% provize

18. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Partnerský „affiliate“ program společnosti Kaspersky Lab, fungující v ČR od letošního května, už má 150 členů.

Společnost Kaspersky Lab oznámila, že do jejího českého „affiliate“ programu se přihlásilo již 150 členů. Program funguje na principu reklamních bannerů umístěných na webových stránkách členů, odkazujících na e-shop společnosti.

Partneři v programu dostanou přístup k místním odkazům, promo materiálům v českém jazyce, bannerům a ke speciálním slevám a nabídkám pro potenciální zákazníky.

Pomocí nich mohou na svých internetových stránkách motivovat návštěvníky ke koupi produktů Kaspersky Lab. Za každý, který se prodá díky jejich aktivitě, dostanou provizi. Ta dosahuje až 30 %.

Umístit banner a více se nestarat

Kaspersky Lab uvádí, že ačkoli partner prodává její produkty, nemusí se starat o zákaznickou podporu, prodeje, zabezpečení peněžních transakcí, zásilky ani vrácení zboží. Potenciální zákazníci kliknou na banner je webu partnera a jsou přesměrováni do českého e-shopu Kaspersky Lab.

Prodej je partnerovi údajně připsán i se zpožděním – pokud zákazník nakoupí v době až 60 dní po kliknutí na odkaz umístěný na stránkách partnera. Propagovat je možné jak produkty pro domácí uživatele, tak i pro ty podnikové. 

bitcoin školení listopad 24

Do programu lze vstoupit prostřednictvím systému firmy Zanox.

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT