Společnost Kaspersky Lab oznámila, že do jejího českého „affiliate“ programu se přihlásilo již 150 členů. Program funguje na principu reklamních bannerů umístěných na webových stránkách členů, odkazujících na e-shop společnosti.
Partneři v programu dostanou přístup k místním odkazům, promo materiálům v českém jazyce, bannerům a ke speciálním slevám a nabídkám pro potenciální zákazníky.
Pomocí nich mohou na svých internetových stránkách motivovat návštěvníky ke koupi produktů Kaspersky Lab. Za každý, který se prodá díky jejich aktivitě, dostanou provizi. Ta dosahuje až 30 %.
Umístit banner a více se nestarat
Kaspersky Lab uvádí, že ačkoli partner prodává její produkty, nemusí se starat o zákaznickou podporu, prodeje, zabezpečení peněžních transakcí, zásilky ani vrácení zboží. Potenciální zákazníci kliknou na banner je webu partnera a jsou přesměrováni do českého e-shopu Kaspersky Lab.
Prodej je partnerovi údajně připsán i se zpožděním – pokud zákazník nakoupí v době až 60 dní po kliknutí na odkaz umístěný na stránkách partnera. Propagovat je možné jak produkty pro domácí uživatele, tak i pro ty podnikové.
Do programu lze vstoupit prostřednictvím systému firmy Zanox.
Zdroj: Kaspersky Lab