Kaspersky Lab aktualizuje partnerský program pro resellery

3. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Společnost Kaspersky představila novou podobu svého partnerského programu pro resellery, jehož cílem je sjednocení přístupu k partnerům.

Společnost Kaspersky Lab spustila aktualizovanou verzi partnerského programu pro resellery v regionech střední a východní Evropy (včetně Česka a Slovenska), Latinské Ameriky, Blízkého východu a Turecka. 

Silná podpora kanálů prodeje vyústila v nárůst resellerů o 10 % v roce 2012 a celosvětově překračuje počet 25 tisíc,“ uvedl v tiskové zprávě Garry Kondakov, šéf podpory prodeje a marketingu Kaspersky Lab.

Nové tituly, více školení

Jedním z nových prvků je zavedení titulů pro partnery. Nejúspěšnější partneři na úrovních s Gold, Platinum, Distributer a Strategic získají slevy. Kaspersky Lab zároveň silněji podpoří stávající školení a marketing.

Společnost chce pravidelně pořádat speciální školení a webináře, během nichž bude s partnery sdílet nejnovější znalosti o vývoji trhu a dění ve firmě. Zároveň bude partnerům s nejvyššími tituly a jejich zákazníkům k dispozici dedikovaná technická podpora.

Zákazníkům má kategorizace partnerů usnadnit výběr nejvhodnějšího specializovaného řešení (od správy systému, virtualizace, přes MDM po celkové zabezpečení systému).

ICTS24

Z perspektivy B2C budou partneři rozlišováni na Registred Retailer (registrovaný prodejce) a Premier Retailer (prémiový prodejce).

Zdroj: Kaspersky Lab

Čtěte dále

Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %