Společnost Kaspersky Lab spustila aktualizovanou verzi partnerského programu pro resellery v regionech střední a východní Evropy (včetně Česka a Slovenska), Latinské Ameriky, Blízkého východu a Turecka.
„Silná podpora kanálů prodeje vyústila v nárůst resellerů o 10 % v roce 2012 a celosvětově překračuje počet 25 tisíc,“ uvedl v tiskové zprávě Garry Kondakov, šéf podpory prodeje a marketingu Kaspersky Lab.
Nové tituly, více školení
Jedním z nových prvků je zavedení titulů pro partnery. Nejúspěšnější partneři na úrovních s Gold, Platinum, Distributer a Strategic získají slevy. Kaspersky Lab zároveň silněji podpoří stávající školení a marketing.
Společnost chce pravidelně pořádat speciální školení a webináře, během nichž bude s partnery sdílet nejnovější znalosti o vývoji trhu a dění ve firmě. Zároveň bude partnerům s nejvyššími tituly a jejich zákazníkům k dispozici dedikovaná technická podpora.
Zákazníkům má kategorizace partnerů usnadnit výběr nejvhodnějšího specializovaného řešení (od správy systému, virtualizace, přes MDM po celkové zabezpečení systému).
Z perspektivy B2C budou partneři rozlišováni na Registred Retailer (registrovaný prodejce) a Premier Retailer (prémiový prodejce).
Zdroj: Kaspersky Lab