Kaspersky chce s Tech Datou proniknout na spotřební trh

12. 4. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Společnost Kaspersky Lab, výrobce bezpečnostních řešení, se chce dostat mezi tři největší hráče na českém trhu. Pomoci jí v tom má nový distributor – Tech Data Distribution.

Zleva: Vasilij Ďagilev, managing director emerging markets; Andrej Sloboďanik, managing director Eastarn Europe; Andis Šteinmanis, managing director ČR; Tomáš Cígler, country manager Tech Data Distribution; David Jacoby, senior security researcherSpolečnost Kaspersky Lab odhalila ve smíchovském Hubu své plány na českém trhu. Do tří let zde chce prodejem výhradně přes partnerskou síť proniknout mezi trojici nejsilnějších hráčů.

Pomoci jí v tom má nový distributor, společnost Tech Data Distribution, která doplní dosavadního distributora PCS. Zda PCS, jíž letos končí distribuční smlouva, zůstane nadále distributorem Kaspersky, se ještě ukáže.

Partnerská síť společnosti Kaspersky v ČR doposud čítala kolem 100 firem prodávajících převážně B2B produkty. Andis Šteinmanis, ředitel Kaspersky Lab pro Českou republiku, uvedl, že s Tech Datou již pracují na přípravě školení a certifikací, kterými chtějí oslovit 3 000 resellerů, jež Tech Data obsluhuje.

Kaspersky chce do domácností

Kaspersky je podle slov Vasilije Ďagileva, managing directora emerging markets, nejrychleji rostoucí a největší výrobce anti-malwaru v Evropě a s tržbami 612 mld. dolarů se řadí mezi top 3 výrobce na světě. Na rozvíjejících se trzích, kam patří i ČR, vykázal za rok 2011 růst přes 22 %.

Rádi bychom zvýšili náš podíl ve všech segmentech. Od spolupráce s novým partnerem si slibujeme především posílení naší pozice na spotřebitelském trhu,“ uvedl Andis Šteinmanis, ředitel Kaspersky Lab pro Českou republiku.

Vasilij Ďagilev, managing director emerging markets, prezentuje vývoj tržeb společnosti Kaspersky LabTech Data věří, že bezpečnostní produkty Kaspersky Lab budou v jeho portfoliu brzy patřit mezi nejrychleji se prodávající software.

Z hlediska maloobchodního prodeje vidíme dobré příležitosti pro spotřebitelské produkty Kaspersky Lab. Velkou šanci prosadit se na českém trhu má novinka Kaspersky One. S ohledem na dlouhodobý úspěch produktů Kaspersky Lab na trzích v západní Evropě očekáváme podobný vývoj take na českém trhu,“ předpokládá Tomáš Cígler, generální ředitel společnosti Tech Data Distribution.

Tomáš Cígler chce využít zkušeností ze západní, ale i východní Evropy a přenést je na lokální trh. Nutno však říci, že ČR a Slovensko se od západního trhu s bezpečností výrazně liší.

bitcoin školení listopad 24

Česká lokalizace na cestě

Výrobce chystá v dohledné době české lokalizace spotřebitelských produktů Kaspersky Anti-Virus, Kaspersky Internet Security a Kaspersky Pure.

V nedávné době představil také dvě nová podniková řešení – Kaspersky Endpoint Security 8 a Kaspersky Security Center. Na ně ve dnes naváže řešení Kaspersky Security for Virtualization, které má poskytnout centralizovanou antimalwarovou ochranu virtuální infrastruktury.

Zdroj: Kaspersky Lab, ChannelWorld

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi