Společnosti Fujitsu Technology Solutions a Kapsch BusinessCom oznámily, že ukončují spolupráci v oblasti servisu výpočetní techniky. Konkrétně ke dni 30. 6. 2012.
Do konce června 2012 bude Kapsch poskytovat servis standardním způsobem pro všechny zákazníky, kteří jej o to požádají.
V průběhu července 2012 dojde k dokončení všech dříve otevřených zakázek. Od července 2012 má být servis výpočetní techniky Fujitsu zajištěn sítí ostatních servisních partnerů. Některé aktivity budou dále zajišťovat přímo technici Fujitsu.
„V současné době finalizujeme převedení všech servisních služeb dodávaných společností Kapsch BusinessCom a jsme připraveni po 30. červnu 2012 zajistit servis bez negativního dopadu na naše zákazníky,“ uvedl ve zprávě pro média Jiří Charbuský, manažer společnosti Fujitsu odpovědný za servisní partnery.
Ukončení spolupráce v oblasti servisu výpočetní techniky podle oznámení pro tisk proběhlo po vzájemné dohodě. Důvod firmy ve společné tiskové zprávě neuvádějí. Dosavadní spolupráci přitom prezentují jako úspěšnou. Na upřesňující dotazy redakce ChannelWorldu v době publikování zprávy neobdržela od Fujitsu odpověď.
Zdroj: Kapsch, Fujitsu