Společnost Juniper Networks postupně v průběhu letošního roku zavede program Partner Advantage, který partnery segmentuje podle nových síťových architektur, přinese nové finanční pobídky, prodejní zdroje včetně mobilní aplikace pro iPad a marketingové investice.
Tentokrát Juniper údajně do programu investoval nejvíce od doby jeho spuštění. Program staví na třech pilířích: Reach (dosáhnout), Accelerate (zrychlit) a Reward (odměnit).
„S tím jak nadále rosteme a rozšiřujeme své portfolio síťových řešení, hrají partneři stále důležitější a rozhodující roli. Partner Advantage zahajuje další generaci našeho partnerského programu a potvrzuje náš závazek pokračovat v investicích a vylepšovat způsob spolupráce s partery. Naše nové programy významně zvyšují schopnost pomáhat partnerům generovat nové příležitosti v oblasti sítí, přidávají vyšší hodnotu zákazníkům a zvyšují ziskovost,“ uvedl Emilio Umeoka, senior viceprezident, worldwide partners v Juniper Networks.
Podle Juniperu pomůže „Reach“ partnerům získat a zlepšit dovednosti pro ovládnutí nových sítí. Reach přinese individuální prodejní a technická školení, nové příležitosti pro akreditaci a on-line prodejní nástroje.
„Accelerate“ partnerům poskytne marketingové materiály, zdroje pro generování poptávky a pro komunikaci včetně aplikace pro iPad. „Reward“ pak nabízí novou strukturu odměn zahrnující promo katalogy, zpětné slevy a registrační program, který partnery odmění za odhalení nových příležitostí.
Juniper v ČR zastupují především autorizovaní distributoři Arrow ECS a DNS.
Zdroj: IDG News Service