Joyce mění firemní vizi a vylepšil e-shop

23. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Specializovaný distributor komunikačních technologií, Joyce, oznámil novou firemní vizi a přidal do e-shopu funkci hlídání produktů.

Joyce na webu uvádí, že chce být symbolem kvality a trvalé hodnoty. Novou vizí společnosti je, aby partneři byli Jedineční, Originální , Y:-)novativní, Celosvětoví, Ekologičtí. Joyce uvádí „Jsme tu proto, abyste mohli pohodlně i ekologicky žít, komunikovat a bavit se.  Přinášíme vám informace, nejnovější technologie, poradenství a podporu.“

V e-shopu pro partnery Joyce vylepšil aplikaci pro sledování produktů, tzv. Hlídacího psa. Registrovaní partneři naleznou po přihlášení v menu „Váš účet“ odkaz na seznam hlídaných produktů, pod kterým je uložen výpis se sledovanými položkami.

Zdroj: Joyce

Čtěte dále

Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně