Hlavní navigace

Joyce mění firemní vizi a vylepšil e-shop

23. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Specializovaný distributor komunikačních technologií, Joyce, oznámil novou firemní vizi a přidal do e-shopu funkci hlídání produktů.

Joyce na webu uvádí, že chce být symbolem kvality a trvalé hodnoty. Novou vizí společnosti je, aby partneři byli Jedineční, Originální , Y:-)novativní, Celosvětoví, Ekologičtí. Joyce uvádí „Jsme tu proto, abyste mohli pohodlně i ekologicky žít, komunikovat a bavit se.  Přinášíme vám informace, nejnovější technologie, poradenství a podporu.“

V e-shopu pro partnery Joyce vylepšil aplikaci pro sledování produktů, tzv. Hlídacího psa. Registrovaní partneři naleznou po přihlášení v menu „Váš účet“ odkaz na seznam hlídaných produktů, pod kterým je uložen výpis se sledovanými položkami.

Zdroj: Joyce

Byl pro vás článek přínosný?

Čtěte dále

Electro World se od 1. 9. mění na Datart
Electro World se od 1. 9. mění na Datart
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Mezigenerační předěl v IT (2. díl)
Zuzana Švecová jmenována novou generální ředitelkou Cisco ČR
Zuzana Švecová jmenována novou generální ředitelkou Cisco ČR
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
IDC: Prognóza se zlepšuje, trh chytrých telefonů letos vyroste o 6 %
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Enehano: ChatGPT si vyzkoušela už více než třetina Čechů, pomáhá jim i v práci
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello
Výhody a možnosti efektivního řízení projektů s Trello