Jiří Sedláček posiluje tým Epsonu, Marcel Divín vede česko-slovenské zastoupení

17. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Epson
Epson kromě příchodu Jiřího Sedláčka na pozici business account managera oznámil povýšení Marcela Divína a Michala Holovského.

Tuzemský tým společnosti Epson nově posílil Jiří Sedláček (vlevo), který nastoupil na pozici business account managera. Jeho úkolem bude rozvíjet partnerskou síť společnosti v České republice, při čemž zužitkuje své bohaté zkušenosti z oblasti tiskových řešení.

Sedláček totiž posledních deset let pracoval ve společnosti Oki na pozici channel managera a předtím působil ve společnosti Konica Minolta. V Epsonu chce klást důraz na inovace a neotřelá řešení, která jsou podle něj v kontextu dnešního dynamického vývoje trhu velmi důležité.

Změny pozic nastaly také v řadách dlouholetých pracovníků. Marcel Divín (uprostřed), který je v Epsonu již dvanáct let a dosud působil jako business sales manager, povýšil na pozici branch office managera, v rámci níž má na starosti komplexní chod česko-slovenské pobočky.

bitcoin školení listopad 24

Michal Holovský (vpravo), který nastoupil do Epsonu před deseti lety a začínal jako promotér, pak nově povýšil na pozici business account managera. Zodpovědný bude za rozvoj a vyhledávání nových obchodních příležitostí v segmentu projektorů.

Zdroj: Epson

Čtěte dále

Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi