Jen necelá čtvrtina českých e-shopů má responzivní mobilní verzi (Twisto)

2. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © goodluz - Fotolia.com
Vyplývá to z výsledků studie Český košík, která bude představena 13. 9. na WebExpu.

Společnost Twisto oznámila uzavření sběru podkladů a vyhodnocování českých e-shopů pro studii Český košík.

Ta analyzovala a hodnotila e-shopy na základě uživatelských testů a metodiky vytvořenou společně se specialisty na elektonickou komerci Acomware, APEK, Heureka.cz a dalšími. 

Z analýzy například vyplynulo, že jen necelá čtvrtina e-shopů má mobilní (responzivní) verzi webu, průměrná doba reakce zákaznické podpory činí 6,86 hodin a dokončení objednávky může trvat až pět minut.

Detaily, vyhodnocení a žebříčky studie Český košík budou zveřejněny 13. 9. na konferenci WebExpo v Praze. 

Zdroj: Twisto

Čtěte dále

AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC