Společnost Janus oznámila, že v rámci zvyšování standardu kvality technické podpory spustila nový zákaznický portál pro evidenci všech příchozích požadavků s možností sledování stavu jejich řešení. Podpora se týká prodeje produktů Kyocera a MyQ.
Portál umožní zákazníkům komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat servisní tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení.
Zároveň umožní prohledávat databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím RSS kanálu. Všechny dosavadní formy komunikace budou i nadále podporovány.
„Dostupnost portálu je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky kdykoli to budou potřebovat,“ uvedl Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení Janus.
Portál technické podpory naleznete na adrese podpora.janus.cz, nebo v sekci Podpora na stránkách www.kyocera.cz.
Zdroj: Janus