Jaké produkty nabízí aktuálně MMD se značkami AOC a Philips pro oblast B2B a jakými funkcionalitami mohou zaujmout?
Značky AOC a Philips, jak je již známo, jsou propojeny jednotnou výrobou v mateřské společnosti TPV. To přináší našim zákazníkům výhodu zejména v podobě velké šíře produktového portfolia. Díky pestrosti nabídky jsme schopni resellerům poskytnout produkty téměř „na tělo“ jejich konkrétnímu klientovi. Pro oblast B2B máme v nabídce za Philips tři základní produktové řady (S, B, P) poskytující různou úroveň ergonomické vybavenosti, obrazové kvality a v neposlední řadě technologické inovace, jako jsou např. pop-up webová kamera nebo USB-C konektivita. Ve druhém pololetí očekáváme také dotykové displeje Philips.
AOC jakožto dravá značka je v poslední době čím dál známější v oblasti B2C a proniká také do herní sféry, kde slavíme úspěch zejména s monitory herní řady Agon. Přesto má AOC v nových řadách Pro a Essential nepřeberné možnosti dodávek monitorů pro kancelářské použití, a to v nejrůznějších specifikacích pro individuální nastavení a pohodlí uživatele.
Projevují se v B2B monitorech nějaké zřetelnější trendy?
Rozhodně ano, a to hned v několika směrech. Co se týká zobrazovacích vlastností, jdeme cestou zvyšování rozlišení až na úroveň 5K Ultra HD a UltraWide QHD, samozřejmostí je pak využití IPS, PLS technologií panelů. Trh se navíc přesunuje k větším úhlopříčkám (nad 24‘‘) a prohnutým obrazovkám. Důraz klademe také na co nejširší podání barevného spektra díky technologii Ultra Wide Color.
V uživatelském komfortu směřujeme monitory k USB-C konektivitě, která dovoluje připojení všech externích zařízení k monitoru coby dokovací stanici a jediným kabelem k notebooku včetně výstupu pro video ve vysokém rozlišení.
Sledujeme vývoj také v oblasti designu. Naše monitory jsou štíhlejší, a to hlavně díky bezrámečkovému provedení. Spolupracujeme s designérskými špičkami, jako např. u modelů AOC PDS241 a PDS271, jejichž návrh pochází z dílny studia F. A. Porsche.
Firmy začínají postupně řešit ekologii. Jak na to reagujete?
U obou značek velmi dbáme na šetrnost k životnímu prostředí, která by dnes v IT měla být samozřejmostí. Při výrobě displejů využíváme technologie a materiály s co možná nejmenším vlivem na zdraví a životní prostředí a monitory dodáváme ve 100% recyklovatelných obalech. Produkty pravidelně certifikujeme podle nejpřísnějších evropských i světových norem. Úsporu energií pak také poskytují funkce jako Power Senzor, detekující přítomnost uživatele před monitorem, nebo Zero Power Switche umožňující snadné vypnutí.
Jakými kroky se aktuálně snažíte podpořit rozvoj B2B kanálu?
Letos se ještě více zaměříme na prohloubení vztahů s našimi obchodními partnery obsluhujícími oblast korporátní a státní sféry. Jsme připraveni poskytovat jim předprodejní podporu v plné šíři, tedy od výběru vhodného produktu přes zajištění bezproblémové dodávky zboží až k cenové podpoře. Spolupracujeme s našimi partnery při realizaci jednotlivých obchodních případů v oblasti technického poradenství a celkového řešení zakázky podle požadavků konkrétního zákazníka.
Ve spolupráci s kolegy Milanem Krejzlíkem a Leošem Lemberkem také hledáme nová řešení v oblasti digitálního zobrazování obsahů za využití možností, které nám poskytuje propojení „klasických“ IT monitorů a Philips Public Signage.
V čem spočívá propojení digital signage a „běžných“ monitorů?
Společně tvoří díky širokému portfoliu velmi ucelenou nabídku displejů od 10‘‘ až po 98‘‘. Můžeme tak zákazníkovi nabídnout nepřeberné množství typů zobrazovacích zařízení. Podstatnou částí byznys displejů Philips je pak propojení zobrazovacích jednotek do jedné sítě a její snadná centrální správa přes na míru nastavitelný, ale cenově dostupný software ArtemisOne. Tato řešení jsou stále oblíbenější v různých obchodních prostorách, kde je možné klientovi přesně navrhnout řešení podle jeho konkrétních potřeb. Takovéto instalace máme již v provozu v parfumeriích Fann nebo řetězci Fruitisimo a dalších.
Zdroj: ChannelWorld