Skupina Mall Group oznámila, že na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastupuje Jan Suchý. Na starost bude mít veškeré marketingové aktivity spojené s dalším směřováním značek CZC i Mall, a to napříč všemi zeměmi, kde skupina aktuálně působí.
Ve společnosti Mall působil Suchý již před svým nástupem na pozici ředitele marketingu, dva a půl roku totiž ve firmě vedl tým mediálního plánování. V uplynulých letech působil v několika mediálních agenturách, jako je např. globální společnost Omnicom Media Direction.
Jeho další profesní kroky směřovaly ke spoluzaložení vlastní mediální agentury zaměřené na online marketing, v jejímž vedení strávil dva roky. Necelé tři roky působil také ve společnosti Wavemaker, kde sehrál významnou roli při akvizici nového klienta – společnosti L’Oréal.
Ve své nynější roli bude Suchý zodpovědný nejen za budování a rozvoj zákaznické základny Mall a CZC, ale také za efektivní využití vzájemných synergií i marketingové aktivity spojené s postupující integrací značek se skupinou Allegro.
Zdroj: Mall Group