Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš vedou marketing Alzy

11. 2. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Alza.cz
Alza.cz má ne jednoho, ale dva marketingové ředitele. Dočasní ředitelé Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš se stali stabilními vedoucími marketingového týmu. Sadílek do Alzy nastoupil v roce 2014, Kotápiš ve firmě působí již od roku 2008.

Společnost Alza.cz oznámila, že novými řediteli marketingu se stali Jan Sadílek a Jaroslav Kotápiš. Oba byli před dvěma lety jmenováni dočasnými marketingovými řediteli, díky jejich úspěchům však vedení společnosti rozhodlo, že je do funkce dosadí natrvalo.

Sadílek je absolventem elektrotechnické fakulty na ČVUT a práv na UK. Do Alzy nastoupil v roce 2014 se zkušenostmi z vlastního e-commerce byznysu.  Z pozice senior display specialisty se postupně vypracoval až na pozici marketingového ředitele.

Kotápiš vystudoval výpočetní techniku na SSPŠ, kariéru v Alze započal v roce 2008 jako telefonní operátor. Po dvou letech přešel do oddělení marketingu, kde do roku 2016 působil na řadě pozic od teamleadera zákaznické péče po manažera produktové redakce.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší