Brněnská společnost Safetica letos chystá rebranding včetně nového webu, spuštění nové verze svého podnikového bezpečnostního softwaru a zároveň ostrého startu úplně nové SaaS verze, která bude cílit na malé a střední firmy.
V očekávání rychlé expanze byznysu Safetica přivítala nové posily do svého týmu. Na pozici šéfky HR nastupuje Anna Rejdová a na nově vytvořenou pozici product marketing managera pak přichází Jan Mazal.
Dlouhodobým čtenářům ChannelWorldu zřejmě není jeho nejdéle sloužícího šéfredaktora nutné představovat. Připomínáme, že v roce 2018 po osmu letech přešel do služeb distributora VPGC. Před nástupem do Safetiky ještě působil ve společnosti Sense4code.
„Mým úkolem letos budou marketingové iniciativy, kterými chceme rozšířit náš software k dalším zákaznickým segmentům. Na ty menší se totiž dosud při navrhování produktů pro zabezpečení dat trochu zapomínalo,“ uvedl Jan Mazal ke své nové pozici..
„Safetica prochází skvělou fází svého vývoje – je to zaběhnutá firma s vysokou reputací, oceňovaným produktem a fungujícími distribučními kanály po celém světě. Nyní roste, nastavuje nový positioning a rebranduje se, aby svůj produkt dostala k novým zákazníkům, s čímž chci pomoct,“ dodal.
Zdroj: Safetica