Společnost Mall.cz rozšířila svůj social media tým o Jana Kufela (vlevo) a Karla Videckého (vpravo). Jejich hlavním úkolem bude připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce, měření a analyzování jejích výsledků.
Podle Mallu se soustředí především na interaktivní styl obsahu, který přinese cílovému publiku nákupní inspiraci a pomůže s finálním výběrem produktů. Social media tým bude úzce spolupracovat s marketingem, obchodem i oddělením zákaznické podpory.
V rámci zákaznické péče se pak chce posílený tým zaměřit na inovativní nástroje v oblasti podpory a komunikace a na přenesení podpory do reálného času. Místo odpovídání na e-maily chce Mall.cz komunikovat se zákazníky přes nástroje typu Facebook Messenger a v budoucnu i například přes WhatsApp.
Jan Kufel se pohybuje v oblasti marketingu více než deset let. Nejvíce zkušeností získal ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které spoluzakládal. V průběhu roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.
Karel Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.
Zdroj: Mall.cz