Společnost Enehano oznámila, že vzhledem k rapidně rostoucímu zájmu o automatizaci marketingu vytvořila speciální divizi s názvem Marketing Automation, do jejíhož čela se postavil Jakub Lysáček.
Ten bude mít jako head of Marketing Automation za úkol rozšíření nástrojů a řešení pro marketingovou automatizaci do nových segmentů. Pod sebou bude mít několikačlenný tým složený z konzultantů i lidí zodpovědných za dodávku marketingových projektů.
Jedním z úkolů nového týmu bude ucelení a standardizování nabídky produktů pro marketingovou automatizaci, aby byla nabídka přehlednější a srozumitelnější pro firmy z různých segmentů.
Lysáček je součástí Enehana 3 roky, marketingu a marketingové automatizaci se ale profesně věnuje už 10 let. Profesní začátky spojil s O2, kde z pozice datového analytika připravoval cílové skupiny pro marketingové kampaně, které následně i vyhodnocoval a připravoval klíčové reporty pro produktové manažery i top management firmy.
Cenné zkušenosti pak sbíral jako konzultant v nadnárodní společnosti Adastra, kde se nejdřív soustředil na oblast business intelligence a poté se 3 roky věnoval implementacím nástrojů pro marketingovou automatizaci pro firmy jako ČSOB, O2 nebo T-Mobile.
Jakub Lysáček je absolventem VŠE, kde se věnoval informatice i managementu. Volný čas tráví rád se psem, sportem anebo domácí přípravou kávy. Je rovněž velkým fanouškem komplexních deskových her, kterých už má doma přes 30.
Zdroj: Enehano