Letošní konference Mobile Marketing Forum se opět zaměří na mobilní aplikace, díky kterým značky mohou mnohem lépe komunikovat se svými zákazníky. Představí nejnovější technologie a zajímavé technologické hráče na trhu a zaměří se i na možnosti prezentace v herním prostředí.
Jaká témata vás tedy čekají
- Přehled zajímavých technologických hráčů v mobilním světě
- Kam práci s mobilními aplikacemi posouvá AI?
- Využití VR, AR i dalších technologií v mobilním marketingu
- Jak se vyhnout právním přešlapům při vývoji aplikací
- Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?
- Co značkám přináší kampaně v herním prostředí
- Mobilní aplikace jako nástroj marketingu
- Jak zaujmout Generaci Z na mobilních zařízeních
Sejdeme se už 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze.
Ochutnávka přednášek:
Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem
DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů mobilního marketingu.
Umělá inteligence hodná i zlá
Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.
Je vaše IP skutečně vaše?
Kdy vás autorské právo podrží a kdy vás nechá na holičkách? Jak bezpečně outsourcovat vývoj nebo vyvíjet inhouse? Kdy se nebát open-source a kdy se mu obloukem vyhnout? A proč je zásadní rozdíl, když vám někdo píše zdroják a když tvoří grafiku? Nejen to jsou témata pro advokáta Martina Bartoně.
Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?
Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow.
Jak na úspěšnou brandovou kampaň v herním prostředí
Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4 milony hráčů. Jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky? To vše prozradí ve svých přednáškách Ladislav Dyntar zgood-game.cz a Ágnes Szabelkó z Evolution group.
Podrobný program konference Mobile Marketing Forum najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.
Partnerem akce je Attention Stock, mediálním partnerem pak MediaGuru.cz a produktovým EasyEvent. Organizátoři jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.