Jak obhájit cenu Office 365 u zákazníka

6. 3. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © nyul - Fotolia.com
Nová cloudová služba pro domácnosti umožňuje pracovat na různých zařízeních a pomáhá zaneprázdněným lidem šetřit jejich čas. Jeho cenu lze použít jako argumentaci při prodej Office 365.

Cloudová služba Office 365 pro domácnosti vychází z vlastností a funkcí kancelářského balíku Microsoft Office. Nová nabídka zahrnuje kompletní sadu aktuálních kancelářských aplikací, umožňuje pracovat až na pěti různých zařízeních. Ceny a další parametry najdete v našem průvodci prodejem Office 365 a Office 2013.

Roční předplatné Office 365 pro domácnost stojí 2 499 Kč – tedy zhruba 208 Kč měsíčně. V porovnání s dřívější cenou se to zdá hodně, jak tedy zákazníka přesvědčit?

Služba Office 365 pro domácnosti zahrnuje následující součásti:

  • Vždy aktuální kancelářské aplikace Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher a Access.
  • Přenositelnou licenci pro využití aplikací Office až na pěti zařízeních v domácnosti (tabletů s Windows a počítačů s operačním systémem Windows nebo Mac). Dále obsahuje službu Office on Demand, dostupnou z jakéhokoli počítače připojeného k internetu.
  • Dodatečný prostor s kapacitou 20 GB v cloudovém úložišti SkyDrive pro nepřetržitou synchronizaci ukládaných souborů na všech přihlášených počítačích (zařízeních).
  • 60 volných minut měsíčně zdarma pro volání prostřednictvím služby Skype na pevné linky i počítače po celém světě (s výjimkou některých států).

 

Za paušál ve výši 200 Kč tak například čtyřčlenná rodina získá vždy nejaktuálnější verzi Office pro všechny členy (s rezervou), cloudové úložiště s kapacitou 20 GB a 60 minut volání včetně zahraničí. To však nejsou jediné argumenty.

Zeptejte se zákazníka, kolik stojí jeho volný čas

Podle výsledků průzkumu, který Microsoft prezentoval v rámci tiskové konference v Praze, si 70 % respondentů z ČR myslí, že dokáže lepší organizací času ušetřit až hodinu času denně. Obecně si tento čas dotázaní Češi cení minimálně na 500 Kč za měsíc. Zároveň 84 % dotázaných věří, že jim technologie mohou pomoci lépe organizovat čas a povinnosti.

„Na pomoc lidem najít si čas na jejich oblíbené činnosti spustil Microsoft v České republice stránky www.officedomu.cz. Uživatelé zde najdou tipy a triky, jak si například zorganizovat nákupní seznam a další denní povinnosti pomocí aplikace OneNote, různé návody jak pracovat s Office na dotykovém zařízení či jak ukládat dokumenty on-line, a mnoho dalších cest, jak využít kancelářské aplikace, například při naplánování dětské narozeninové oslavy,“ uvádí Microsoft v oznámení.

Do budoucna výrobce počítá s tím, že půjde o komunitně tvořený web, na který budou přispívat jak experti z oboru, tak zaměstnaní rodiče, kteří zde budou sdílet své zkušenosti, jak jim technologie usnadnily život.

bitcoin školení listopad 24

Oficiálně Microsoft zveřejnil výsledky celosvětového průzkumu (mezi 10 000 lidmi ve 20 zemích), ve kterém uvedlo šest z deseti dotázaných Evropanů, že jejich úkoly a povinnosti jim brání v možnosti věnovat se tomu, co mají rádi.

Téměř polovina (47 %) z dotazovaných pak uvádí, že mohou díky lepšímu přístupu k plnění úkolů (domácí práce, pochůzky, správa kalendáře atd.) ušetřit nejméně jednu až dvě hodiny času každý den.

Zdroj: Microsoft, ChannelWorld 

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě