Na nově spuštěném webu www.dobryemail.cz najdou marketéři a obecně provozovatelé e-shopů
užitečné rady a tipy odborníků, jak s e-mailovými kampaněmi pracovat co nejlépe a jaké náležitosti by měly splňovat.
Nepřekvapí, že mezi základní požadavky patří zejména souhlas se zasíláním obchodních sdělení, možnost snadného odhlášení z odběru či označení zprávy jako obchodní sdělení.
Na přípravě webu se podílely společnosti Seznam.cz a Mailkit ve spolupráci s Úřadem pro ochranu osobních údajů.
Best practies (která naleznete na novém webu) vychází ze zkušeností odborníků, jejichž cílem je efektivita, nejsou cílem lobbingu a jsou léta napřed legislativě, uvedl na workshopu GDPR a e-mailing Jakub Olexa, jednatel společnosti Mailkit.
Seznam, který spravuje velké množství e-mailových schránek v ČR, navíc poskytuje rozesílatelům bezplatný on-line nástroj pro zpětnou vazbu. Informuje i o základních pravidlech, jak zvýšit doručitelnost hromadných newsletterů a přitom nespamovat.
„Abychom pomohli marketérům zkvalitnit a lépe zacílit jejich kampaně, spolupracujeme na řadě řešení, jedním z nich je také feedback loop napomáhající k získání zpětné vazby od příjemců korespondence,“ uvedl v oznámení David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.
Zdroj: Seznam.cz