Společnost Shoptet oznámila, že její marketingový tým se rozšířil o manažera Iva Mrenu. Ten bude mít nově na starosti značku Shoptet Premium pro individualizované e-shopové řešení, a především komunikaci na slovenském trhu.
Mrena přichází z agentury Peppermint Digital, kde vedl digitální kampaně a dlouhodobou komunikaci české automobilky na sociálních sítích. Během svého více než desetiletého působení v oboru také získal zkušenosti s prací pro značky T-Mobile, Home Credit nebo banku Creditas.
„Ivo Mrena v rámci našeho marketingového týmu nově doplňuje a zastřešuje komunikační aktivity na slovenském trhu. Naši platformu na něm využívá více než čtyři tisíce e-shopů s celkovým ročním obratem zhruba osm miliard korun,“ říká Radek Hudák, CMO společnosti Shoptet.
Mrena vystudoval marketing na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze a během své dosavadní kariéry získal marketingová ocenění jako Fénix, Zlatá pecka, Effie nebo IMC Czech Awards. Ve volném čase se rád věnuje golfu a skateboardingu.
Zdroj: Shoptet