Společnost iStyle, prémiový partner společnosti Apple, oznámila, že v minulém roce překonala hranici třímiliardového obratu a v meziročním srovnání zaznamenala růst o 20 %. Rok 2022 i 2023 se pro iStyle nese v duchu expanze.
Podle společnosti se jedná o velice úspěšný rok, přičemž růst se dařil ve všech segmentech, tedy B2C, SMB i B2B. Další růst plánuje iStyle i v aktuálním roce 2023, kdy si firma vytyčila cíl atakovat obrat okolo 4 miliard korun, a tedy opět růst tempem okolo 20 %.
„V uplynulém roce se nám i přes problémy spojené s vysokou inflací a celkovým ekonomickým ochlazením podařilo skvěle navázat na náš předchozí růst a naši pozici na trhu dále posílit,“ komentuje Vít Goluch, general manager společnosti iStyle.
„Rostli jsme napříč segmenty, meziročně vyššího obratu jsme dosáhli na všech našich 10 prodejnách, které v Česku máme, a udržet se nám podařilo i vysoký výkon onlinu, navzdory tomu, že e-commerce celkově padá,“ dodává.
Úspěch v B2B
Výrazný nárůst podle zástupců společnosti zaznamenala divize B2B, která se na celkovém obratu iStylu podílí již 25%. Firemní zákazníci oceňují kompletní servis od samotného dodání zařízení přes implementaci do organizace a školení zaměstnanců až po správu zařízení.
iStyle upřesňuje, že v minulém roce dodal do firem desítky tisíc zařízení a daří se mu držet si pozici jedničky v klíčovém segmentu enterprise. Vysoké objemy zařízení se podařilo dodat velkým B2B partnerům jako ČEZ, J&T banka nebo Armáda České republiky.
Poptávka ze strany malých a středních podniků i velkých korporací navíc dále roste a společnost očekává, že v aktuálním roce budou příjmy ze segmentu B2B atakovat již třetinový podíl na celkovém obratu.
V říjnu 2022 otevřel vůbec první Apple Premium Partner prodejnu na pražském Chodově, v únoru 2023 následovala otevření dalších dvou prodejen v Palladiu v centru Prahy a v brněnské Galerii Vaňkovka.
Zdroj: iStyle