U Iomega jsou nyní k dispozici dva nové servisní plány: Desktop Enhanced (pro zařízení StorCenter px2-300d, px4300d a px6-300d) a Rackmount Extended (pro modely px4-300r, px12-400r a px12-450r).
Tyto servisní plány zahrnují standardní služby, jako jsou telefonická technická podpora pondělí–pátek v průběhu běžné pracovní doby (mimo pracovní dobu pouze v angličtině), výměna vadných součástí přímo u zákazníka během následujícího pracovního dne (pouze plán Desktop Enhanced), dodání reklamovaných součástí (RMA), prioritní podpora, webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a bezplatných aktualizací softwaru, automatizovaná upozornění podpory, on-line sledování případů, záruční lhůta 3–5 let (v závislosti na servisním plánu) a součásti SKU.
Služba |
Extended |
Enhanced |
Neomezená telefonická technická podpora |
Nepřetržitá (mimo pracovní dobu v angličtině) |
Nepřetržitá (mimo pracovní dobu v angličtině) |
Výměna vadných součástí přímo u zákazníka |
Není součástí |
Následující pracovní den |
Sada strategických součástí |
Možnost zakoupení pro rackové modely |
Možnost zakoupení pro rackové modely |
Dodání reklamovaných součástí (RMA) |
Advanced Exchange |
Expedited Advanced Exchange |
Priorita podpory |
Prioritní |
Prioritní |
Webová podpora prostřednictvím aktuální znalostní báze a aktualizací softwaru |
ano |
ano |
Automatizovaná upozornění podpory |
ano |
ano |
Online sledování případů |
ano |
ano |
Záruční lhůta |
5 let |
3 roky nebo 5 let |
Servisní plány zaručují trvalou dostupnost a provozuschopnost síťových úložných zařízení Iomega StorCenter, uvádí Iomega.
Podle webu www.iomega.com/serviceplans pokrývá NBD servis v ČR oblast 50 mil od měst: Beroun, Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Ostrava, Plzeň, Praha, Ostrava.
Doporučené koncové ceny nově oznámených servisních plánů se pohybují od 219 do 589 eur za plán Desktop Enhanced a od 489 do 699 eur za plán Rackmount Extended.
Zdroj: Iomega