Inveo kupuje podíl v RiverBitu a získává jeho prediktivní řešení

27. 3. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Díky akvizici 34% podílu ve společnosti RiverBit získá akcelerátor Inveo analytické řešení schopné automaticky předpovídat poptávku a optimalizovat procesy napříč organizacemi v oblastech maloobchodu, velkoobchodu a průmyslu.

Společnost Inveo oznámila, že získala 34% podíl ve společnosti RiverBit, která zajišťuje automatickou předpověď poptávky a optimalizaci firemních procesů včetně marketingu, logistiky, zásobování, skladového hospodářství a dalších odvětví.

Inveo uvádí, že řešení od RiverBitu dokáže zvýšit dostupnost zboží, eliminovat odpisy skladových zásob a umožnit efektivnější plánování i cenovou politiku. Předpověď zohledňuje sezonní trendy a je postavena na analýze velkých dat.

Od akvizice si Inveo slibuje rozšíření své nabídky o komplexní řešení umožňující obchodníkům pružně reagovat na situaci na trhu. Řešení vychází z napojení na stávající systémy a je vždy uzpůsobeno na míru konkrétnímu zákazníku.

RiverBit byl založen v roce 2012 a působí v České republice, Slovensku a Polsku. Souhrnný roční obrat automaticky generovaných objednávek u zákazníků v současnosti činí více než 2 miliardy eur.

Zdroj: Inveo

Čtěte dále

ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je preferují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je preferují dvě třetiny kupujících