Internet Mall byl v březnu 2012 největším on-line inzerentem

17. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V březnu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 562 milionů korun. Nejvíce podle měření utratil provozovatel e-shopu Mall.cz.

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili inzerenti v březnu 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 562 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 34 % a ve srovnání s minulým rokem došlo k 41 % navýšení, uvádí Mediaresearch, realizátor průzkumu.

Žebříčku zadavatelů již druhý měsíc po sobě vede e-tailer Internet Mall, který v březnu využil internetový reklamní prostor v hodnotě bezmála 63 milionů korun.

I druhá a třetí příčka zůstává shodná s minulým měsícem. Druhé místo obsadila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 16 milionů korun a na místě třetím zůstává autobazar AAA Auto (14,1 milionů korun).

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi