Intelek, distributor s přidanou hodnotou, nově nabízí na tuzemských trzích enterprise a telco řešení značky Maipu. V portfoliu produktů najdete kompletní řady L2 i L3 switchů, Metro switche pro ISP a Telco sítě i řešení určené pro Triple play sítě. V portfoliu najdete také široké spektrum routerů zahrnující koncové prvky pro malé a střední podniky (SMB) stejně jako robustní řešení pro Core části ve velkých sítích.
„Maipu je výrobcem síťových aktivních prvků a v současné době se řadí mezi nejsilnější výrobce na asijském trhu, jako jsou Cisco, Huawei a 3COM . Aktivní prvky jsou určeny především pro telco operátory, ISP a střední a větší podniky, kdy důraz je kladen na výkonné hardwarové řešení a silnou technickou podporu. Portfolio tedy pokrývá potřeby celých sítí od přístupu, přes agregaci až po Core nasazení v IP i TDMoIP sítích,“ upřesnil pro ChannelWorld Pavel Bělocký, obchodní ředitel Inteleku.
Mezi dalšími výhodami značky dovozce uvádí skutečnost, že hardware výrobce je dodáván bez licenčních omezení a konfigurace a správa je podobná IOS platformě používané u produktů Cisco, které tuzemští VAR a integrátoři dobře znají. Konkurenceschopnost lídrům trhu by přitom měla zajišťovat především nízká cena.
Jak nakoupíte?
Intelek nabízí tuzemským partnerům kompletní portfolio výrobce, přičemž nejběžnější řešení drží skladem. Zároveň upozorňuje, že vzhledem k šíři nabídky, nebudou na e-shopu zobrazeny všechny jednotlivé typy zařízení. Jejich přehled je nicméně možné získat z GPL ceníku. Technické a obchodní informace pak obdržíte u obchodního oddělení Inteleku.
Distributor s přidanou hodnotou zatím neupřesnil, zda plánuje rozšířit distribuční kontrakt na další sub-distributory.
Produktovým manažerem aktivních prvků Maipu se stal Jan Vaculín. Jeho kontakty najdete v profilu společnosti Intelek ve vyhledávači distributorů (nejprve se přihlaste). Zamířit můžete také přímo do e-shopu distributora, kde najdete více informací o aktuální produktové nabídce. Podrobnosti o značce Maipu získáte na oficiálních webových stránkách výrobce.
Zdroj: ChannelWorld, Intelek