Intel tvrdí, že v současné době je vývoji přibližně 75 nových ultrabooků. Výrobce očekává, že koncem léta kdy se studenti navrací do škol, spadne startovní cena ultrabooků na 700 dolarů. To by mělo být podpořeno také novou marketingovou kampaní, která by měla posílit povědomí o ultraboocích.
Intel představil koncept ultrabooků vloni v květnu a doposud se na trh dosatlo „pouze“ 21 modelů. Další jsou ale na cestě včetně modelů připravených pro Windows 8 s dotykovou obrazovkou, tvrdí Kirk Skaugen, generální ředitel skupiny Intel PC Client group.
„Myslím si, že dokážeme uživatelům nabídnout to nejlepší z tabletů i notebooků zároveň,“ doplnil Skaugen.
Tomuto tvrzení odpovídá například ultrabook Lenovo IdeaPad Yoga, který Lenovo představilo na letošním CESu. Model Yoga disponuje otočným dotykovým displejem a je vybaven Windows 8.
Reklamy na ultrabooky se objeví jak v televizi, tak na internetu. V rámci této kampaně chce také Intel vytvořit speciální zóny v retailových obchodech, kde se ultrabooky vymezí vůči klasickým notebookům.
Zdroj: IDG News Service