Intel konsoliduje partnerské programy pod jednu střechu

30. 10. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Intel chce prohloubit vzájemnou partnerskou spolupráci; jednotný program Intel Partner Alliance proto bude zahrnovat více typů partnerů. Zároveň spouští univerzitu pro partnery a digitální tržiště pro spolupráci s odborníky.

Společnost Intel se rozhodla sjednotit své partnerské programy do jednoho ve snaze podpořit spolupráci mezi jednotlivými partnery. Nový zastřešující program s názvem Intel Partner Alliance tak bude zahrnovat technologické, cloudové i IoT programy.

Intel slibuje, že zároveň se sjednocením „zvýší hodnotu, relevanci a zkušenosti partnerů“ a „výrazně urychlí inovace“. Jednotný program se také bude věnovat více typům partnerů, od poskytovatelů cloudových služeb přes integrátory až po dodavatele softwaru.

Dále se ve větší míře zaměří na řešení a spolupráci partnerů, vylepšený vzdělávací program s vyhraněnými specializacemi a „inteligentní seznamku“, ve které bude spojovat partnery a řešení specifická pro jejich požadavky.

Nově i univerzita pro partnery

Důležitou novinkou v programu je i již dostupná Intel Partner University, digitální vzdělávací platforma, která nabídne až 200 hodin školení o produktech Intelu se specializovanými lekcemi a doporučeními.

Digitální univerzita zatím nabízí i tucet kompetencí od umělé inteligence a řešení IoT přes cloudovou infrastrukturu až po technologie Intelu, jako jsou například vProb a Optane Memory.

bitcoin školení listopad 24

Intel v neposlední řadě spustí platformu Solutions Marketplace, která by měla usnadnit spolupráci s odborníky napříč ekosystémem v reálném čase.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem