Ingrid Miškovská vede spotřebitelský segment v česko-slovenském Microsoftu

5. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Microsoft
Miškovská pracuje v Microsoftu od roku 2012, dříve působila dlouhá léta ve společnosti Philips. Na pozici ředitelky pro spotřebitelský segment vystřídala Kristinu Michalsky, která přechází do německé pobočky společnosti.

Společnost Microsoft Česká republika a Slovensko představila novou členku svého vedení. Stala se jí Ingrid Miškovská, která k 1. 5. 2017 nastoupila na pozici ředitelky pro spotřebitelský segment.

Ve své nové roli bude zodpovědná za řízení obchodních, marketingových a produktových týmů v segmentu prodeje pro koncové zákazníky a úzkou spolupráci s výrobci zařízení a lokálními partnery.

V pozici ředitelky spotřebitelského segmentu vystřídala Kristinu Michalsky, která povede jeden z obchodních týmů v německé pobočce Microsoftu.

Ingrid Miškovská je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě a ve společnosti Microsoft pracuje od roku 2012. Předtím působila dvacet let ve spotřebitelském segmentu, z toho většinu času ve společnosti Philips.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS