Nový program podpory pojmenovaný Infor Xtreme Support zahrnuje, uživatelský portál a tři úrovně zákaznické podpory. Portál poskytuje zákazníkům přístup ke zdrojům kritické podpory včetně aktualizací, kompletní znalostní báze, webinářů a online komunity.
Novinkou je také ION Support Assistant (ISA) - automatizovaný nástroj pro shromažďování informací o softwaru Infor, který pomáhá rychlejšímu vyřešení problémů. Kromě toho ISA zvládá upozorňovat na potenciální nesrovnalosti a nabízí možnosti pro optimalizaci výkonu podnikových systémů.
K dispozici jsou tři úrovně podpory, které můžete zákazníkům nabídnout. Při objednání základního balíku Xtreme získají podporu pro neomezený počet incidentů, stálou online podporu prostřednictvím portálu, prioritní pozici ve frontě požadavků dle závažnosti incidentu, telefonní podporu, vzdálený přístup a podporu 24/5 pro kritické problémy. Xtreme Plus rozšiřuje nabídku o řešení kritických problémů do hodiny od nahlášení bez ohledu na datum a čas. Zároveň umožňuje přístup k interaktivním seminářům na portále. Nejvyšší programovou nabídkou je Xtreme Elite, kdy je každému zákazníkovi navíc přidělen vlastní accout manager.
Zdroj: Infor