Seminář s praktickou ukázkou byl určen výhradně českým a slovenským obchodním partnerům, kterých během dne dorazilo kolem 50. Kromě informačních prezentací platforma posloužila ke sdílení zkušeností z trhu.
Setkání zahájil Tomáš Dolejš, ředitel společnosti Infomatic. Po něm již slovo převzal Wilhelm Gassner, obchodní ředitel pro východní Evropu ve společnosti Fujitsu.
Ve svém prvním vstupu Wilhelm Gassner představil divizi PFU, dceřinou společnost Fujitsu zaměřenou na vývoj a výrobu skenerů a obslužného softwaru, která dodává na trh 100% přes distribuci a obchodní partnery.
Upozornil, že vytvoření bezpapírového firemního prostředí záleží nejen na technologiích, ale i na změně firemní kultury, interních procesů, zabezpečení a zapojení zaměstnanců a zákazníků.
Mezi hlavní výzvy bezpapírové firmy podle Gassnera spadají autentizace právních dokumentů, kompatibilita technologií, požadavky infrastruktury, právní regulace, vyřešení otázek externí komunikace a zabezpečení nejen toku dokumentů, ale i jejich ukládání. Zásadní je i potřebná změna myšlení z používání papíru na digitální prostředí.
Poté Wilhelm Gassner představil Imaging Channel Program (www.imaging-channel-program.com), jehož součástí je partnerský portál s různými zdroji (novinky, produktové informace, promoakce, prodejní a marketingové materiály), srovnávačem skenerů a konfigurátorem modelů.
Z nových nástrojů zdůraznil Fujitsu Social Media Platform, kterou mohou partneři používat pro publikování relevantního obsahu na sociálních médiích (Facebook, LinekdIn, Twitter) v reálném čase. Mohou tak sdílet se svými zákazníky ověřené informace přímo od Fujitsu.
Pro ISV je pak k dispozici speciální ISV PartnerAssist Program, který obsahuje další prodejní nástroje, přístup driverům, SDK a jeho podpoře pro další vývoj. Spolupráce s ISV je zaměřena především na dodávky kompletních řešení v rámci různých vertikál.
Ve druhém dopoledním vstupu pak Wilhelm Gassner prezentoval jednotlivé produktové řady i kompletní skenovací řešení.
David Večeřa, obchodní ředitel společnosti Infomatic, poté představil svou firmu, její dvě divize (hardwarová a softwarová) a hlavní důvody spolupráce. V rámci lokální předprodejní podpory může Infomatic nabídnout svého specialistu, provedení analýzy potřeb zákazníka, poskytnout demozařízení, udělat návrh software a zajistit potřebnou podporu.
V rámci obchodní podpory na projektech může poskytnout reference a případové studie, podporu na obchodních jednáních a odezvu ze strany výrobce.
V rámci navazujícího programu byla k dispozici místnost vyhrazená představení produktů vč. jejich funkčního zapojení a kromě ukázek řešení byla prezentována případová studie.
Zdroj: ChannelWorld