Společnost Twisto zveřejnila kompletní výsledky své studie Český košík roku 2014, která měla za úkol zmapovat situace v českém segmentu elektronické komerce z hlediska služeb, uživatelské přívětivosti a dalších kritérií.
E-shopy byly v rámci studie testovány a hodnoceny podle základních kategorií odpovídajícím jednotlivým fázím on-line nákupu (přehlednost a použitelnost; mobilní přístup a přístupnost; doprava; platba; servis a dodatečné služby).
Datart.cz má nejpřehlednější košík
Absolutním vítězem hodnocení a uživatelských testů se stal e-shop BigBrands.cz. V první desítce se však ocitlo hned několik prodejců, kteří mají co do činění s oblastmi IT nebo CE. Na čtvrtém místě žebříčku skončila Kasa.cz a od sedmého do devátého místa se umístily Datart.cz, Alza.cz a Mall.cz.
Datart.cz si navíc odnesl ocenění za „nejpřehlednější košík“ a podle studie jen tak ze všech testovaných e-shopů nejlepší z hlediska jednoduchosti, použitelnosti a rychlosti.
Hlavní závěry a statistiky najdete níže v infografice. Pro kompletní výsledky, metodiku a další informace navštivte stránky studie.
Výsledky vycházejí z více než 800 hodnocení 110 největších českých e-shopů. Studie vznikla ve spolupráci s Heureka.cz, Asociací pro elektronickou komerci, společností Acomware a dalšími subjekty.
Infografika – Závěry studie Český košík roku 2014
Zdroj: Twisto