Společnost Mailkit připravila infografiku obsahující informace pro správné načasování e-mailingových kampaní a zvýšení jejich úspěšnosti. Soubor vznikl na základě více než pětiletého sledování e-mailů rozesílaných přes službu Mailkit.eu.
Pokud chcete, aby si zákazníci otevřeli váš e-mail, měli byste jej podle Mailkitu poslat v pondělí nebo v úterý, rozhodně ne o víkendu. Na druhou stranu, sobota je spolu s pondělím dnem, kdy dochází k nejvyšší proklikovosti.
Při plánování e-mailingové kampaně by mělo být bráno v potaz také roční období, protože průměrná míra otevření e-mailu se v průběhu roku výrazně mění. Léto je časem dovolených a to se projevuje také na proklikovosti, která je v červenci nejhorší z celého roku.
Mailkit varuje, že ignorování těchto mechanismů může vést ke zbytečně nižší doručitelnost i proklikovosti vašich kampaní. Zároveň však existuje i možnost, že vaše cílová skupina bude mít své specifické, výrazně se odlišující návyky.
Pro e-mailingové kampaně je proto podle Mailkitu důležité pečlivě analyzovat úspěšnost a také zkoušet jiné kombinace, zda se neukáží jako efektivnější. Právě v tom vám mohou pomoci i údaje z infografiky, které ukazují to, že i v průběhu roku či týdne je potřeba brát v potaz řadu vnějších vlivů.
Infografika – Na správném načasování záleží
Zdroj: Mailkit