Infografika: Desatero špatného e-mailingu aneb čeho se vyvarovat

1. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © fotogestoeber - Fotolia.com
Společnost Mailkit radí, jak (ne)postupovat při zasílání hromadných marketingových zpráv a newsletterů.

Společnost Mailkit zveřejnila infografiku, která představuje „desatero špatného e-mailingu“, neboli sadu deseti tipů, čeho se vyvarovat při zasílání hromadných marketingových zpráv a newsletterů.

Prodejce varuje nejen před využíváním špatných či dokonce nelegálních databází adres, obtížným odhlašování a uváděním nepravých informací, které mohou poškodit dobrou pověst odesílatele, ale i upozorňuje na „detaily“, které mohou snížit efekt zasílané zprávy.

Ať už jde o odesílání z freemailových adres, používání verzálek, vykřičníků a otazníků v předmětu zprávy, posílání prázdných e-mailů se všemi informacemi v příloze nebo přílišnou kreativitu v úpravě, výsledkem je podle Mailkitu otrávení zákazníka a jeho odhlášení z odebírání zpráv.

Infografika - Deset prohřešků e-mailingu

Zdroj: Mailkit

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně