Hlavní navigace

Infografika: Čtvrtina Evropanů si letos plánuje pořídit chytré hodinky (Kentico Software)

4. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Apple
Spotřebitelé chtějí podle nového průzkumu používat chytré hodinky pro osobní, ale i pracovní záležitosti. Kentico Software zároveň upozorňuje, že tato zařízení představují nový potenciální kanál pro on-line marketing.

Chytré hodinky dosud vlastní pouze necelá desetina Evropanů, ale zájem o ně neustále roste. Podle průzkumu společnosti Kentico Software si toto zařízení v budoucnu chystá pořídit 33 % obyvatel Evropy, přičemž bezmála čtvrtina tak chce učinit již v tomto roce.

Většina respondentů hodlá chytré hodinky používat pro osobní potřebu (71 %), zbylých 29 % pak k pracovním i osobním účelům. Spotřebitelé vidí hlavní přínos především v možnosti řijímání a odesílání e-mailů a zpráv a upozornění na schůzky, novinky na sociální sítích nebo pohybu na bankovním účtu (46 %).

Jako další uváděné výhody chytrých hodinek respondenti uváděli možnost navigace při chůzi a cestování osobní či hromadnou dopravou (37 %), telefonické a video hovory (32 %), bezpečnostní monitoring, resp. sledování aktuální polohy seniorů, dětí nebo zvířat (27 %) nebo sledování pohybové aktivity a spalování kalorií (21 %).

Mezi další výhody pak podle dotazovaných patří možnost platit s hodinkami v online obchodech a spravovat své online bankovnictví (15 %), sledovat videa a poslouchat hudbu (14 %) nebo pořizovat fotografie a videa (13 %).

Na druhou stranu, 54 % dotázaných Evropanů si chytré hodinky dosud nepořídilo kvůli jejich ceně a dalších 40 % nevidí pro jejich pořízení dostatek důvodů.

Další kanál pro on-line marketing

Podle Kentico Software se chytré hodinky v budoucnu stanou důležitým nástrojem pro on-line marketéry, kteří je budou moci používat jako další komunikační platformu pro budování své značky nebo pro zasílání cílených nabídek.

Chytré hodinky jsou ideálním nástrojem pro zasílání personalizovaných sdělení a nabídek připravených na míru. Marketéři navíc mohou na uživatele hodinek cílit podle toho, kde se daná osoba právě nachází,“ uvedl Petr Palas, zakladatel a CEO Kentico Software.

Tento trend potvrzují i výsledky průzkumu – kompletní zablokování reklam na chytrých hodinkách by ocenilo pouze 36 % dotazovaných. Naopak 14 % z nich by nevadilo přijímání jakýchkoli reklam a 21 % by ocenilo reklamní sdělení od firem, o jejichž produkty má zájem.

Infografika – Výsledky průzkumu Kentico Software

MMF24

Infografika - Chytré hodinky

Zdroj: Kentico Software

Čtěte dále

Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Lucie Jahnová je novou ředitelkou týmu kybernetické bezpečnosti v Seyforu
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?