SEO (Search engine optimization, optimalizace pro vyhledávače) jsou aktivity, které by provozovateli webu měly pomoci získat více návštěvníků.
SEO je optimalizace webových stránek z hlediska obsahu i formy tak, aby byly lépe zpracovatelné vyhledávačem (ale zároveň zůstaly stránkami pro lidi) a došlo k zlepšení pozic ve vyhledávání na určitá klíčová slova, je některými označována za magii a jinými za vědu, uvádí Effectix.
Společnost, která pro své zákazníky vytváří a zlepšuje webové stránky, sociální sítě a internetovou reklamu, sepsala deset kroků, jež by měly vést ke kvalitnímu SEO.
10 kroků k SEO úspěchům podle Effectix
- Obsah je král – budujte zajímavý a hodnotný obsah pro návštěvníky, pravidelně stránky aktualizujte.
- Duplicita se trestá – odlište se za každou cenu, vytvářejte unikátní obsah.
- Volba klíčových slov je… klíčová – zjistěte, jaké výrazy vaši zákazníci používají při vyhledávání
- Infografiky se líbí – podávejte informace zajímavou či zábavnou formou.
- Sociální sítě mohou mít velký vliv na SEO – budujte vztah se zákazníky, posilujte značku jako autorita v oboru.
- Dodržujte SEO pravidla – seznamte se s pravidly a ujistěte se, že jim rozumí i váš SEO konzultant
- Budujte poctivý odkazový profil – budujte odkazy z kvalitních, autoritativních domén a z hlavního textu tematicky relevantní stránky
- Mluvte česky, i v odkazech – používejte v odkazech více klíčových slov, brandové výrazy a výzvy k akci.
- Nepodceňujte sílu on-line public relations – dávejte o sobě vědět.
- Dokumenty jsou pro sdílení – sdílejte veřejně své dokumenty.
Blíže rozepsaná pravidla naleznete na webu Effectix.com.
Zdroj: Effectix